arabtjejen

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Rebecka - 30 september 2011 21:19

HISSAR


Detta schabrak från Hööks, älskar det lila mot det svarta, och det är ett riktigt snyggt tryck längst ner. Finns även i andra färger.

Alltså, finns på Hööks.

 


DISSAR 


Detta schabrak med Storbritanniens flagga på, vissa tycker det är snyggt, men jag tycker inte det. Varför inte? En anledning är, att vi lever ju ändå i Sverige, varför "stötta" ett annat land då, men det är bara min åsikt, som tur är tycker inte alla lika här på jorden.

Av Rebecka - 30 september 2011 21:12

Dagarna verkligen bara flyger iväg! Känns som att det var måndag igår eller nåt! :P Slutade kvart över tre idag med idrott, därefter stack jag upp till mamma och åkte med henne hem för en gångs skull, för att kunna åka ut till stallet direkt :) Innan stannade vi på en hästbutik och köpte lite lucern, och jag köpte en longerlina och ett ludd för Ylles nosgrimma, eftersom såret på nosryggen fortfarande inte är riktigt borta, det blev rött, för något snyggar fanns det inte ;P

Sen var vi ute i stallet vid fem och mamma och Amelie stack ut och red, medan jag stannade kvar, fixade och allt, och sedan longerade. Ylle var jätteduktig och lyssnade jättebra på allt jag ville han skulle göra :D Han brukar ha lite svårt att sakta av från trav till skritt, men idag var det inga problem ;)

Sen hämtade vi pappa på golfbanan och sen åkte vi hem och har bara relaxat verkligen :) Skönt.

Ska skriva en hiss-diss ikväll också, men gör det i ett annat inlägg, direkt efter detta :)


Hejdå!<3

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards