arabtjejen

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Rebecka - 24 september 2011 22:14

Ja, det kunde den verkligen blivit. Problem började redan ute i stallet, Ylle har konstrat med ridningen hela veckan och utifall han kanske hade ont i munnen eller något, så provade jag att rida med ett Side Pull träns, ett träns utan bett.

 

Ser ni repet som nosgrimma? Det brände ett stort sår över nosryggen på honom

:(

Inte så konstigt att han inte ville någonting, så nu kommer jag inte kunna rida förrän såret är läkt, ska inte sluta med detta träns, för emellanåt gick han verkligen superfint, men ska nog köpa ett sorts ludd att ta om repet, så detta INTE upprepas.

Då kan jag ju inte vara med på Pay & Jump (hopptävling) i Rappestad med Ylle imorgon, då därför rider jag två klasser med Pampas istället, 60 och 70 cm. Var rätt länge sedan som jag hoppade honom, så jag längtar verkligen jättemycket :D

När vi sedan kom hem var det tänkt att det skulle bli tolv personer i huset, men två kunde inte komma, så då blev vi bara tio.

Vet inte vad jag ska göra nu, har sett två filmer (Scream 4 & När lammen tystnar) så jag vet inte alls what to do, då kanske man ska gå och lägga sig snart? ;)


Skriver imorgon om hur det gått på hoppningen, om inte innan också ;D

Kram!

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards