arabtjejen

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Rebecka - 21 september 2011 20:48

Nä, det blir det verkligen inte. Inget vi kunde göra något åt, men nu har ändå det vi inte ville skulle hända hänt. Vi har ju haft tankar på hund, och då en tik, så vi fick kontakt med en jättetrevlig tjej som hade en kennel, där var vi nr två på listan över de som ville ha en tik, alltså var det tvunget att bli två tikar i denna kull för att vi skulle få en. Men det blev bara en liten valp, en tik dock, det hade ju varit lite värre om det hade blivit en hane, då vi hade stått på plats 4. Så, nu är det bara att vänta och se ifall nummer 1 vill ha denna lilla Kajsa, och annars får ju vi den :)

Åkte i alla fall ut till stallet och red lite, tänkte ju longera men alla våra longergrejor var puts väck! Så då lånade jag mammas gramantygel (stavning?!) och det gick jättebra med den, han gjorde jättesnygga ökningar idag, problemet var bara att han gjorde det istället för att galoppera :S Men till slut gick han med på det ;)

Har börjat bli lite hängig igen, men jag SKA SKA SKA till skolan imorgon!!


Ha det bra! :)

Av Rebecka - 21 september 2011 14:57

Ja, då hinner man ju mycket, eller lite O:) Passade på att sova ordentligt och har bara gjort lite skolarbete och så nu på för- och eftermiddagen, kollar just nu på moppe :O Visst, det är ett litet tag kvar, men ska man ha det man vill ha är det lika bra att börja planera och spara nu ;)

Mamma och Amelie är just nu på väg hem från Jönköping så när de kommit hem ska vi väl direkt ut till stallet, ska nog börja med att longera Ylle lite innan jag hoppar upp en stund, eftersom han inte gått på 2 dagar, för jag har ju varit sjuk, men nu mår jag mycket bättre. Så imorgon blir det skolan igen, saknat kompisarna jättemycket, och måste berätta om en inte så rolig grej som jag nyss fick veta   


Ha en bra fortsatt dag!

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards