arabtjejen

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Rebecka - 3 september 2011 15:04

Hejsan!
Kom precis hem från Rappestad med en snuva jag blir tokig på, och så har jag ont i halsen och huvudet. Ändå åtog jag mig två pass med Ylle eftersom han blivit ordentligt rund efter sommaren, först själv på sandbanan och sen var det lektion för Sanna :) Bra på båda gick det i alla fall, så det var ju rätt roligt ändå ;)

Hemma nu i alla fall, iklädd varma mjukiskläder och näsdukar i närheten. Hoppas det går över snart, ska ju hjälpa till på tävlingen imorgon i Raptown, ska sitta i domartornet och ta tid ;)

Kanske skriver lite mer i kväll om jag inte lägger mig så tidigt, vilket mamma säkert kommer tvinga mig till ;)

Hare superbra och trevlig helg!!   

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards