arabtjejen

Alla inlägg under november 2011

Av Rebecka - 6 november 2011 15:11

Precis, har inte bloggat på vääääldigt länge, men ska försöka dra igång det igen ;) Vet inte riktigt varför jag inte bloggat, har nog bara inte haft tid.

Imorgon skola igen då, suck, har varit ute i stallet varje dag, förutom i dag för jag mår inte riktigt bra, men hoppas kunna gå till skolan imorgon. Haft två dressyrträningar och en hoppträning, alla för Sanna, den här veckan. Ylle har varit en riktig stjärna hela veckan, superduktig i både dressyr och hoppning. Har också ridit Nobell lite, då mamma har varit i Sevilla från i onsdags, nu är både hon och Amelie ute på Hubertusjakt i Rappestad, hoppas det går bra för de.

Just nu själv hemma med en kopp te, fryser, bloggar och lyssnar på Sofijah<3

Imorgon blir det också träning med bästa Viktoria, Emil och Andrea, det kommer säkert gå superbra, och så träffar man kompisarna på dagen ;) Träffade Agnes i fredags då, hon sov över och vi kollade på Avatar och sen The Shining, superkul hade vi XD


Kram<3

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards