arabtjejen

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Rebecka - 10 september 2011 19:50

Hemma från stallet nu då, efter att varit där hela dagen. 13.00 var det lektion för Sanna och det gick jättebra, lite styrketräning med bommar och jockeyläder ;) Hade gjort det innan, men var ju lika jobbigt nu, men det känns bra att veta att man jobbat ordentligt :D

Skrittade sedan ut på sandbanan bakom ridhuset bara för att rida igenom programmet som ska ridas imorgon, och det gick verkligen jättebra! Hoppas bara det blir likadant imorgon.

Sedan åkte jag med mamma och handlade lite, bl.a lunch och så, och sen åkte vi tillbaka till stallet för att äta lite lunch med Elin och Cissi som också gjorde iordning hästar inför imorgon. Vi hade jättetrevligt och vips! hade vi bara suttit och pratat nästan timme, då det var full tid till att göra iordning Ylle. Han blev badad och knoppad som vanligt, och han tyckte inte alls om det, som vanligt ;)

Förresten, en liten tanke bara, tänkt på det nästan hela terminen, det är suuupernågra pojknamn som slutar med -a. Enda jag kommer på är typ Ola, Gösta och Jona, bara slog mig i början av skolan :/


Ha det bra!

Av Rebecka - 10 september 2011 09:50

Idag blir det som vanligt ut till stallet, både för ridlektion och så ska vi i kUSen träffas en snabbis. Efter ridlektionen, när klockan blivit tillräckligt mycket, ska Al Hilal göras iordning inför tävling i Norsholm imorgon :) Bara en klass, L B:1, men då är det bara att ge sig sjutton på att den ska gå bra ;)

Hoppas komma hem relativt tidigt imorgon (startar ungefär vid tio) så man kan hjälpa till lite på tävlingarna som då hålls i Rappestad.


Antal ggr igår (eftersom jag inte bloggade igår): 1


Hare bäst!   

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards