arabtjejen

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Rebecka - 11 september 2011 18:53

Kom hem för ca 45 minuter sen från Rappestad, där jag, efter vi kom hem, har hjälpt till i domartornet hela eftermiddagen. Tävlingen i Norsholm gick så där, han var jättemjuk och framåt på framridningen och kändes väldigt lugn, men sen när vi kom in i ridhuset där själva tävlingen var så "dog" han helt enkelt, det fanns ingen energi! Vi åkte i alla fall därifrån med 55% vilket jag ändå tycker är helt okej, även om jag är lite besviken, kan inte säga att jag inte är det :/

Sen direkt efter att tävlingen i Rappestad var färdig åkte vi hem, och sen åkte mamma och Amelie in till stan till Västra vägen och köpte sushi, supergott efter en dag fylld med aktiviteter :)

Ska snart i alla fall ta en lång, varm dusch och sen läsa det sista på boken i svenskan, och skriva klart den där tråkiga läsloggen :/


Ha det bra!

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards