arabtjejen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Rebecka - 8 oktober 2011 17:54

Precis, har varit en veckas uppehåll av uppdateringar pga en liten grej, men nu är jag tillbaka :D

Har varit på Kinda RF i Kisa idag och tävlat, LB:2 och LB:3, riktigt nöjd (eftersom Ylle är Ylle ;) med 57% i båda klasserna, och en hel del sjuor, t.o.m på en halt!! :D Vingelpellen, men idag funkade det!

Sen kom vi hem till Rappestad, jag fixade transporten och så, mamma red Nobell, och sen åkte vi hem till Malmslätt. Vanlig kväll idag då, ska kanske kolla på någon film eller något, eller, vi får se vad jag gör XD


Kram!<3

Av Rebecka - 1 oktober 2011 21:50

Ungefär halva helgen har gått då, fort det gått :O Snart är det måndag och skola igen, men det är ju inte förrän i övermorgon, så ;)

Har idag haft stalljour hela dagen, och imorgon är det samma sak. Har ju inte ridit Ylle på hela veckan, så idag var första gången, och det var hoppning också, men det gick faktiskt jättebra! Han var inte så pigg på att galoppera, men han stannade inte en enda gång på hindrena som han brukar, inte ens det med lila-orangea bommar, eller det rosa-gröna planket! Har alla dessa lydnadsövningar denna vecka (till fots då) gett resultat? Låt oss se efter imorgon också, för då ska jag hoppträna för Josse :)

Inte så jättepigg på att hoppträna i vanliga fall, eftersom Ylle är lite som han är, men känner mig riktigt hoppfull inför imorgon, känner på mig att det kommer gå bra :D

Har också NÄSTAN avslutat min labbraport till NO:n känns riktigt skönt verkligen, bara några få rader att skriva till, men det tycker jag att jag kan göra imorgon, ska ju inte vara inlämnad förrän på onsdag så ;)

Men nu är jag jättetrött verkligen, ska nog sova nu, eftersom Erica hämtar mig tio i åtta imorgon för att åka till stallet, skriver om hur det gått imorgon kväll :D


Kram! <3

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards