arabtjejen

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Rebecka - 26 september 2011 20:40

Och anledningen till det är ju lektionen mellan sex och sju för Lotta, och de andra som är där gör ju så himla mycket också, kan inte tänka mig en måndagsgrupp utan mina fantastiska kompisar, hoppas det alltid blir så<3

Hade ju Nobell idag, och det gick helt okej, han är bara så stor att arbeta med, och i galoppen ville han inte gå på spåret eller något, men han galopperade i alla fall, och saktade inte av heeela tiden. Några avsaktningar blev det, men det var snabbt tillbaka till galoppen :)

Såg också att någon ville att jag skulle börja med Hiss & Diss, tänkte att jag tar det någon gång i veckan, kanske fredagar? Kanske någon extra dag om jag har en bra vecka (;) men varje fredag blir det en Hiss-Diss, okej? Kommer variera lite, ibland saker som rör hästar, ibland människor, lite olika :)


Skriver mer imorgon<3

Av Rebecka - 26 september 2011 16:41

Hemma från skolan, vanlig dag, vanliga ämnen, inget speciellt som hänt ;) Snart åker jag och pappa till stallet, där det ska fixas till Ylle och Nobell och sen har jag en timmes lektion för Lotta. Har lovat mamma att rida Nobell på lektionen, dels för att jag ändå inte kan rida Ylle, visst, jag kan ju ta bort nosgrimman, men det var ett tag sen jag red Nobell ;) + Att mamma ändå inte kan åka till stallet själv ikväll.

Hoppas det blir roliga övningar som jag sen kan använda när jag tränar själv med Ylle, sen är det skolarbete när jag kommer hem :P


Antal ggr idag: 4


Kramar  

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards