arabtjejen

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Rebecka - 1 september 2011 21:00

 Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, har bara inte haft tid :/

I alla fall, skola idag som vanligt, slutade tidigt jämfört med de andra dagarna (idag: 13.40, andra dagar: tio, tjugo eller kvart över tre) och sen skulle jag gå till storgatan för att åka med familjen hem, vilket jag också gjorde. Hade bokat lektion för Lotta Esping klockan tre så behövde någon som skjutsade ut mig.

Ridlektionen gick i alla fall jättebra, Lotta hoppade upp en liten stund och Ylle gick ju så fint med henne, inte så konstigt då, men har nog aldrig sett honom så snygg ;)

Körde i slutet igenom L B:1 för henne också, och det gick jättebra, lite missförstånd i galoppfattningarna blev det, men det ordnade sig till slut.

Ensam hemma nu i alla fall, med lillsyrran, pappa är på möte och mamma har precis slutat sin ridlektion, men kommer nog ändå inte hem förrän om nån timme eller så. Ska nog snabbt kolla igenom matten också, mindre test väntar imorgon ;)

Antal ggr idag: 1


Hare bäst!   

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards