arabtjejen

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Snöar 1/1-2012

Av Rebecka - 1 januari 2012 11:49

Känns konstigt att skriva 2012 istället för 2011. Samma visa var det i början av 2011, skrev 2010 i minst en månad därefter för jag var så van vid det, blir det likadant i år?


Vaknade iaf vid halv tolv, och synen som möter mig utanför fönstret är INTE välkommen, det SNÖAR! Avskyr snö, och några verkar inte ha fattat att de är liiite sent ute, smäller raketer nu, eller varför inte, det är ju BARA 12 timmar sen. Suck.


Världens bästa låt just nu.


Och bara för att inte vara supertråkig får ni en bild här som jag har gjort, ser ni vad det ska vara? Kanske ska ha en liten meningslös tävling? Mer detaljerat i nästa inlägg.

  

Den ser mycket bättre ut i verkligheten + kameran till iPhone suger.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 10 januari 2012 20:55

Så ska alltså gå och lägga mig snart, måste bara fixa väska inför imorgon, åker till stallet direkt efter skolan nämligen, så är väl där vid fyra ungefär, så har jag lite dagsljus kvar till promenad med Ylle. Hoppas jag, perfekt i så fall. Hur jag sk...

Av Rebecka - 9 januari 2012 22:12


Efter lektion i Rappestad med Pampas var det hem, och bara slappna av. Inga läxor, ingenting. Tog lite tid för mig själv och skämde bort mina naglar, igen. Förra gångens omsorgsfulla målning har redan gått bort, och dekoren trillade av snabbt, skyl...

Av Rebecka - 8 januari 2012 11:21

Vet inte riktigt varför jag inte skrev något igår, hade ju mycket att skriva om! Hade Steppis på ridlektionen och gud vad jag fick kämpa! Men emellanåt gick hon rätt bra. Sen var det snabbt hem, byta om och så fira treåriga kusinen. Grattis Sophie, i...

Av Rebecka - 6 januari 2012 21:45


Sovmorgon, ut till stallet vid tolv, kväll då man bara slappnar av. Det har inte blivit många sådana dagar här på lovet, kommer kännas helt fel att komma tillbaka till skolan! Har i alla fall gjort verkligen ingenting ikväll, förutom att ordna mat ...

Av Rebecka - 5 januari 2012 19:46

Ännu en heldag i stallet! Ordnade allting till Ylle på förmiddagen, så kändes skönt att allt var klart sen, så det var bara att njuta av promenaden med honom. Sen fick jag göra i ordning och rida fram Luzy åt Lotta, och så fick jag även rida Ciwi lit...

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards