arabtjejen

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Rebecka - 22 augusti 2011 20:39

                                         Al Hilal som nyfödd   

 

Börjar vakna till lite   

 

Han och hans mamma Acesa   

   

Al Hilal och Acesa   

 

Superfin bild   

 

Den här med   

   

  

 

  

Alla bilder för denna gång, fler sk fotobomber kommer, eller enstaka foton ;)

Av Rebecka - 22 augusti 2011 20:20

Hejsan!

Skolan började på "riktigt" idag då, och den blev riktigt lyckad om jag får säga det själv. Först klassråd, sen matte, NO, svenska, sen lunch, efter blev det engelska, SO och språk (spanska för mig). Slutade sedan 15.10 vilket är en okej tid enligt mig ;)

När jag sedan skulle åka hem var bussen försenad, det kändes som flera år verkligen, men till slut kom den ju ;) Kort efter jag kommit hem kom även mamma hem, så då åkte vi till stallet och red och fixade lite.

Imorgon är det skolfoto förresten, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, funderar på en jeansklänning, men vi får se vad det blir ;)

Bye bye!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards