arabtjejen

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Rebecka - 17 augusti 2011 20:53

Hej!

Ut till stallet idag igen då, hästen ska ju ridas och mat ska fixas och så. Red lite på sandbanan bakom ridhuset idag då det var lektioner i ridhuset plus att det blåste lite, och Ylle måste ju lära sig att det går att lyssna på matte även om det blåser   När jag ridit i typ 20 minuter började det dock regna, men håll ut i ca 20 minuter till, då jag kände mig riktigt nöjd med honom, mjuk och fin var han idag.
Sen när jag sadlat av och så hade mamma satt sig i ett möte så då var jag tvungen att stanna kvar lite extra, men det gjorde inte så mkt. Gick in i ridhuset då och såg Emil, Matilda och Molly bland andra rida lektion. Kul   

Försöker nu bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon, skolan börjar ni vet   

Hare bra!!

Av Rebecka - 17 augusti 2011 09:36

HEJ!
Sa ju igår att jag skulle följa med mamma in till stan idag, nja, så blev det inte riktigt. Hon åkte in vid halv åtta eller något och då var täcket så där perfekt fluffigt och så, så jag stannade hemma. Inte världens bästa idé då eftersom jag måste fixa en present till världens bästa Alex som man ska sova över hos för att hon fyller år. Aja, det ordnar sig alltid   ska försöka göra något vettigt idag iaf, innan jag åker till stallet, typ städa mitt rum eller något   

Hare bra!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards