arabtjejen

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Rebecka - 19 augusti 2011 20:24

 Hej!

Var ju i Valla idag med klassen, tsm med en klass från år 6, 8 och 9. Uppdelade i lag och så, men det började regna sen. Tur nog var det i slutet av dagen så det gjorde inte så jättemycket i alla fall. Men det var supertråkiga aktiviteter, ägglöpning (?), hinderbana, man skulle stå upp till tio stycken samtidigt i två små kartonger, dragkamp osv. Roligt var det inte, men vi alla överlevde, och det var väl huvudsaken. Fixade sedan en present till världens bästa Alex, men säger inte vad det är, om hon läser min blogg, hon får se vad det är imorgon, och då kan jag ju berätta för er också   

Åkte sedan ut till stallet, Ylle skulle ridas inför morgondagens tävling i Ullstämma, programmen kördes igenom en sista gå ng och det kändes jättebra! :D

Ska nog sova nu, eftersom jag är först ut på första klassen kl 9, så vi måste vara där senast 8, så det blir att gå upp vid typ (blä) halv sex eller något, eftersom det tar en bra stund dit också.

Skriver när jag kommer hem imorgon hur det gick och så, hoppas jättemycket på att det går bättre än förra veckan   

Bye bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards