arabtjejen

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Rebecka - 5 januari 2012 19:46

Ännu en heldag i stallet! Ordnade allting till Ylle på förmiddagen, så kändes skönt att allt var klart sen, så det var bara att njuta av promenaden med honom. Sen fick jag göra i ordning och rida fram Luzy åt Lotta, och så fick jag även rida Ciwi lite! Så underbar häst verkligen! Var helt fast efter ett enda skrittsteg, helt underbart! Sen skulle Lotta rida Ciwi igen och jag fick rida Luzy lite mer, galoppera och så. Två fantastiska hästar på en dag, gud va roligt!

Sen red Rebecka Ricardo, och sen var det bara att vänta på att mammas hoppträning skulle bli färdig, och sen åkte vi hem. Vi skjutsade först hem Rebecka och sen bar det av till oss.

Är nu ordentligt trött, så godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards