arabtjejen

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Rebecka - 26 december 2011 22:03

Har verkligen den låten på hjärnan nu, hoppas ni kommer ihåg den så den sätter sig på ERA hjärnor också! Dåligt skämt, jag vet.

Har kört Dance igen, kommer för tusan bli beroende av det, särskilt de krävande låtarna. Varför? Det känns så bra i hela kroppen efter det!

Över lunch åkte vi till Sharpman för att köpa lite grejer, och en hel del grejer på listan blev faktiskt avprickade!


[X]Ridväst

[X]Ridhjälm

[]Ridstövlar

[X]Tävlingsskjorta

[]Träns 


Så, det här skulle jag ha. Hittade en Airowear-väst, en rutig som Andrea i min måndagsgrupp har, den ser grymt skön ut! Hittade också en ny ridhjälm, tycker mer om de renare/enklare än de nya med massor extrafinesser på. Ridstövlar hittade vi inte några bra, men vi ska åka till Travshopen någon dag och hoppas på att fynda lite där. Tävlingsskjorta var det första som hittades, hängde där, "stod" HÄR ÄR DIN SKJORTA på den. Vi köpte den alltså.

Tävlingsträns till Ylle skulle vi också ha, men det fanns inga snygga, Travshopen, here we come.

Och såklart hittar man något extra, ett snyggt schabrak på extrapris!


  

Fin hjälm, satt helt perfekt!


Stallet var det härnäst. Har anmält mig till lätt B, dressyrclearround på onsdag med Nobell, så det blev att träna lite med honom idag, duktig var han i alla fall. Sen i väntan på att Amelie skulle träna färdigt med Dolly gjorde jag iordning Nobell, och sen höll jag på med Ylle en lång stund. Han får ju inte ridas på grund av sitt ben, ska till kliniken på torsdag, så det blir bara borsta och pyssla en tid framöver. Sen fanns det ännu lite tid över, och då ordnade jag även maten åt Sannas hästar, då jag inte visste när hon skulle komma ut, så slapp hon tänka på det om hon kom ut snt i alla fall.


Nu ska jag sluta mörda er med tråkig info, godnatt, skriver mer imorgon.

Presentation


Välkommen till mitt liv, hoppas du vill dela vad jag tänker på och skriver.

Vill du kontakta mig?
Mejl: rebeckaselhag@gmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards